Snowing

Jag tar tillbaka det där om att det regnade förut för det vart snöstorm, Sven vår vän (kan inte släppa det uttrycket!) är på väg hit. Köpte en ny overall till vovven som fryser nu när det är kallt ute och för att han börjar bli gammal. Han älskar den!
Har legat i sängen med migrän större del av dagen men nu så har den börjat släppa så jag ska ge mig ut i stormen på promenad med vovven. Sen så ska jag mysa ner mig i soffan framför tvn. 
Imorn så kommer det komma upp lite roligare inlägg, bl.a. om min flytt! Längtar så sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Lara&Lucy ^^

söt hund!

2013-12-05 @ 22:40:26
URL: http://artoholic.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Usch, efter att ha sett det så kan jag tro att man inte är så sugen på att köpa mat på restaurang på ett tag. Det är så tråkigt med allt fusk:(

2013-12-06 @ 10:44:29
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0