Torsdag

Hej fina ni!
Igår när jag kom hem så var det bara till att lägga sig i sängen igen. Fick en migränattack när jag var i stan. 
Igår på stan så lämnade jag pengar, inte mycket men ändå tillräckligt, till en hemlös man. Han sken upp som en sol, han blev så otroligt glad, kallade mig för ängel och sa att jag hade gjort hans dag. Tvärtom, han gjorde min dag! Tänk att så lite kan betyda så mycket för någon. 
Idag så har jag fixa lite små saker, kollat på nya resväskor och handlat mat. Ska snart ta ett bad och sen så blir det till att börja med maten. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du ge pengar till en hemlös/uteliggare?! Varför??

Svar: Varför inte?
stiles

2013-11-28 @ 14:17:40
Postat av: Pauline

fin bild!

2013-11-28 @ 17:12:41
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0