Tisdag

God morgon!
Ställde 5 alarm igår för att vara säker på att komma upp idag. 5 stycken! Det är lite ott! Kom upp i tid, men är riktigt trött, antar att det är för att jag inte kunde somna igår. Massa saker hände igår. Satt i telefonen med ett företag från England ett bra tag. Efter det så ringde min läkare och det visar sig att det är fel på min rygg. Ska till en sjukgymnast så snart som möjligt. Hon ska kolla om det går att trycka tillbaka kotorna lite, annars så måste jag gå till en ryggläkare.
Anyways, idag så blir det jobb för min del och sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska i alla fall hämta ut ett paket på vägen hem. Tror att jag ska ge mig ut på en lång PW längst vattnet och köra lite ben efter det.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så mycket :) och fem alarm var det värsta, då är man verkligen på den säkra sidan ;D

2013-09-03 @ 10:07:45
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0