Moving home to London

Nu så är det mindre än 1 månad kvar tills jag flyttar hem till London igen. Det är så mycket som händer just nu, framförallt allt som berör flytten. Stressen av att hitta en lägenhet och allt däromkring. Så jag har inte haft tid att sitta framför datorn, har gjort så himla mycket roligheter under tiden som jag har varit ifrån blogg. Jag kommer att göra ett inlägg om det någon dag!
Men nu är det såhär, efter ungefär 1 månad utan bloggen, efter många om och men, och mycket tänkande så är jag tillbaka på blogg. se igen. Vilket känns skönt! Och bloggen kommer att uppdateras som vanlig igen om några dagar, har en massa saker som jag måste hinna med nu och däremellan ska jag klämma in tid till bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: MALIN

Skönt att komma "hem" igen! London är så himla fint :)

2014-07-23 @ 18:29:10
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0