Lördag

God morgon!
Sitter i soffan med en kopp té, har kollat mitt schema och det är helt ok. Går bara i skolan måndagar till onsdagar, sen så är jag ledig. Har bara två fredags lektioner och någon lördags lektion. Inte helt fel. Så ska ge mig ut och leta extra jobb.
Anyways, igår så var vi i skolan och träffade alla nya elever som ska gå den här terminen med oss, så kul! Väldigt många nya. Och skolan börjar på måndag, eller ja har lite strö lektioner bara, det drar igång om 1 vecka. Rätt skönt med tanke på att jag har saker att fixa och för att vi flyttar på måndag.
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, får se vart dagen tar oss. Ska packa ihop lite av mina saker och ta fram kläder att ha nu måndag, tänkte packa allt och stänga väskorna så att det bara är att rulla iväg dom på måndag.
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: mot plus

supersnygg bild! =)

jaa väldigt skönt! =) Ha en fin lördag!

2014-08-30 @ 12:37:06
URL: http://motplus.se/
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Fin bild :) För mej blir de lugnt idag :)

2014-08-31 @ 09:44:23
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0